субота, 14. мај 2016.

Sadnja paulownije

SADNJA PAULOWNIJE  - 14.05.2016



-Sadnice koje sam sam odgajio iz semena ,sadjenog 01.12.2015god i 27.03.2016god, 

                   seme :   Z3, Shang Tong, Elongata, Tomentosa, 9501  i   9503

-Kako je kvalitet zemljista,na koje sadim, 7.kasa,odlucio sam se (eksperimentalno) za sledeci nacin sadnje :

 

-Sadnja u spaliru-drvoredu.

-Busenje burgijom za zamlju - fi=120mm, na dubinu od 400mm.

-Rastojanje izmedju sadnica je 700mm.



-50% rupe sam napunio sa mesavinom stajnjaka i piljevine,dok sam ostali deo za sadnju sadnica upotrebio mesavinu: stajnjak-zemlja   i  sulpstrat-zeolit.


-Rukom sam razgrnuo mesavinu stajnjak-zemlja, u podlogu postavio sadnicu,zatim je zasuo mesavinom sulpstrata-zeolita i prekrio mesavinom stajnjak-zemlja. Naravno nakon toga dobro zalio.





Drvene pritke iskljucivo sluze da se u narednom periodu za njih pricvrsti vodovodno crevo sa kapaljkom za zalivanje kap-po-kap.





-Kad se biljke budu privikle na zemljiste,pristupicemo ciscenju trave i postavke PVC folije.




-Ovaj nacin eksperimentalne sadnje sa rastojanjem od 700mm , redno-naizmenicno sve sorte,sam izabrao iz razloga lakse usporedbe prirasta i rasta svih sorti biljaka.

-U kasnijem periodu,reznice od najbolje-pokazanih ce se koristiti za razmnozavanje i neku ozbiljniju sadnju,ako se to uopste pokaze osnovanim i isplativim. Za sada je sve u Hobi-fazonu i traganju za istinom o ovom drvetu.



11.07`16god

-Sadnice danas izgledaju ovako:


Shang Tong



Z-3






-Navodnjavanje kap-po-kap iz bureta 200 lit. Kolicina vode dovoljna za zalivanje 50 sadnica/dnevno,kada nema kisnih padavina,u vecernjim satima. Temperatura vode je indeticna dnevnoj temperaturi. U bure je moguce dodavati i neko od vodotopivih djubriva.


Нема коментара:

Постави коментар